Jempuk Ku Jempuk
Ngelaban Ujan
Basah Ku Basah
Di Timbang Ari Belakang

Enda Aku Nesal Jadi Enggau Nuan
Tang Aku Nesal Betampil Enggau Bala Nuan
Penapi Di Beri Jako Jai Jako Keji Suah Di Iri
Ku Pendam Laban Keran Ku Pelalai Semua Ku Salam

Aku Sempama Gari Utai Ngapa
Dikena Ngendas Penepas Tapa
Kita Disema Kain Tenun Pua
Di Anchau Ngenah Nyedia Pedara

Jempuk Ku Jempuk
Ngelaban Ujan
Basah Ku Basah
Di Timbang Ari Belakang

Enda Aku Nesal Jadi Enggau Nuan
Tang Aku Nesal Betampil Enggau Bala Nuan
Penapi Di Beri Jako Jai Jako Keji Suah Di Iri
Ku Pendam Laban Keran Ku Pelalai Semua Ku Salam

Aku Sempama Gari Utai Ngapa
Dikena Ngendas Penepas Tapa
Kita Disema Kain Tenun Pua
Di Anchau Ngenah Nyedia Pedara

Jempuk Basah Nata Tubuh
Pengelabat Ujan Labuh
Bakanya Dalam Atik Aku
Anchur Tenyuh…… Jempuk

Aku Sempama Gari Utai Ngapa
Dikena Ngendas Penepas Tapa
Kita Disema Kain Tenun Pua
Di Anchau Ngenah Nyedia Pedara

Aku Sempama Gari Utai Ngapa
Dikena Ngendas Penepas Tapa
Kita Disema Kain Tenun Pua
Di Anchau Ngenah Nyedia Pedara

Jempuk Ku Jempuk
Ngelaban Ujan
Basah Ku Basah
Di Timbang Ari Belakang

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u