Ku Ninga Sebana Nuan
Tangkai Atiku Runtuh Bedarah Enda Ngetu- Ngetu
Nuan Madah Kediri Udah Enda Sanggup
Bekunsi Idup Enggau Aku

Dini Janji Tua Suba Nuan Enggau Aku
Enda Beserara Nyentuk Ke Padam Seput
Selulun Tinchin Dijari Udah Tebelurut
Tebeleka Enda Ulih Disambut

Enda Nyangka Nuan Udah Berubah
Enda Ngipak Ke Pengeran Ati Suba
Pengerindu Tua Danjan Ditelan Malam
Penyayau Tua Sempama Bungai Pendam
Layu Dibaie Pulai Ke Sebayan
Enda Tau Ditegu Mali Dikayam

Enda Nyangka Nuan Udah Berubah
Enda Ngipak Ke Pengeran Ati Suba
Pengerindu Tua Danjan Ditelan Malam
Penyayau Tua Sempama Bungai Pendam
Layu Dibaie Pulai Ke Sebayan
Enda Tau Ditegu Mali Dikayam

Ku Ninga Sebana Nuan
Tangkai Atiku Runtuh Bedarah Enda Ngetu- Ngetu
Nuan Madah Kediri Udah Enda Sanggup
Bekunsi Idup Enggau Aku
Bekunsi Idup Enggau Aku
Bekunsi Idup Enggau Aku


Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u