Suah Udah Nuan Sulu
Ngemedis Atiku
Suah Udah Nuan Bujang
Beduan Aku…..

Tang Aku Tetap Agi
Sayau Ke Nuan Oh… Oh…
Nuan Mih Keterubah Iya
Muka Pintu Atiku…

Suah Udah Putus Pengerindu
Bejantil Baru
Suah Udah Aku Nyabak Sulu
Dikemula Nuan

Tang Aku Mengkang
Ingat Ke Nuan Oh Oh…
Pengerindu Keterubah Ngasuh Aku Merinsa…
Pengerindu Keterubah Manis Asai Madu

Taja Pengujung Ya Pait Asai Empedu
Lelengau Asai Ati Deka Betemu Oh Ooo
Pengerindu Keterubah Lekat Ba Ati
Meruan Ku Kenang Taja Engka Mimpi
Pengelengauku Simpan Di Dalam Ati…

Pengerindu Keterubah Lekat Ba Ati
Meruan Ku Kenang Taja Engka Mimpi
Pengelengauku Simpan Di Dalam Ati… Wu Hoo Ooo

Pengerindu Keterubah
Wu Hoo Ooo
Taja Pengujung Ya Pait Asai Empedu
Lelengau Asai Ati Deka Betemu Oh Ooo
Pengerindu Keterubah Lekat Ba Ati
Meruan Ku Kenang Taja Engka Mimpi
Pengelengauku Simpan Di Dalam Ati…

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u