Berasai Sinu Ati Aku
Ninga Sebana Nuan Sulu
Madahka Diri Deka Pulai Baru
Nyambung Pengerindu Tua Ti Puntan Dulu

Aku Nemu Nuan Nesal Ati
Udah Ngaku Penyilap Diri
Ketegal Berumban Nyabung Pengeran
Ngasuh Ati Nuan Telih Belitan

Aku Timbun Ai Mata Labuh Nerutu
Aku Gaum Ati Nuan Ti Sinu
Aku Ampun Penyalah Nuan Ngelama Tu
Ketegal Sayau Agi Bisi Pengerindu

Taja Nuan Udah Ngemedis Ati
Ngerusak Pengarap Ti Aku Beri
Tang Aku Enda Bedendam
Sigi Enda Benchi Ke Nuan

Enda Salah Aku Meri Peluang Kedua
Penyiru Pementas Aku Baka Selama
Enda Aku Nempaya Ke Sulu
Laban Agi Bisi Pengerindu

Aku Timbun Ai Mata Labuh Nerutu
Aku Gaum Ati Nuan Ti Sinu
Aku Ampun Penyalah Nuan Ngelama Tu
Ketegal Sayau Agi Bisi Pengerindu

Taja Nuan Udah Ngemedis Ati
Ngerusak Pengarap Ti Aku Beri
Tang Aku Enda Bedendam
Sigi Enda Benchi Ke Nuan

Enda Salah Aku Meri Peluang Kedua
Penyiru Pementas Aku Baka Selama
Enda Aku Nempaya Ke Sulu
Laban Agi Bisi Pengerindu

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u