Japai Jariku
Deka Ku Nuan Tuchum Selalu
Taja Belitan Ari Ari Ti Dulu
Beleman Mimpi Ngeregau Enda Badu

Padahka Aku Tekunchi Mulut Tang Mata Nuan Bejaku
Balat Betelai Negu Ati Aku
Bejaku Silup Nuan Nyalam Ke Aku

Siang Malam Beganti
Maie Nuan Jauh Ari Aku
Tang Enda Ku Neju Nuan Kediri
Rarat Dibintis Leka Ujan Enggau Kudi

Dinga Apai Asi Aku Rindu
Meruan Ku Jaga Nyentuk Padam Seput Ku
Nuan Apai Asi Terabai Ku
Nyau Luya Rusi Saksi Ngemataka Aku Ba Dunya Tu…

Siang Malam Beganti
Maie Nuan Jauh Ari Aku
Tang Enda Ku Neju Nuan Kediri
Rarat Dibintis Leka Ujan Enggau Kudi

Dinga Apai Asi Aku Rindu
Meruan Ku Jaga Nyentuk Padam Seput Ku
Nuan Apai Asi Terabai Ku
Nyau Luya Rusi Saksi Ngemataka Aku Ba Dunya Tu…

Dinga Apai Asi Aku Rindu
Meruan Ku Jaga Nyentuk Padam Seput Ku
Nuan Apai Asi Terabai Ku
Nyau Luya Rusi Saksi Ngemataka Aku Ba Dunya Tu…
Ba Dunya Tu

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u