Naya Ai Mata Lelaki Ku
Ti Enda Kala Labuh Ngelama Tu
Empa Pemedis Ati Ketegal Nuan Asie
Nuan Sulu Ti Amat Ku Puji

Bebalik Ati….
Siti Sumpah Siti Janji Suba
Ti Kala Aku Kala Beri Udah Lela
Nyerauh Dalam Ati Ngenang Utai Ti Nyadi

Bangat Repuk Pengerindu Nuan Intan
Nyau Patah Ba Dan
Alai Meh Nuan Dara
Begulai Enggau Ya Nuan Minta Pulai Pan Nadai Guna
Laban Ku Diatu Udah Enggai Agi Nerima Pengerindu Nuan Baka Suba

Badu Nuan Ngiga Badu Nanya
Badu Nyebut Badu Nuan Ngarap Pengerindu Ari Aku
Pajak Ke Ajak Ulah Nuan Ngelama Tu
Mupuk Dulu Aku Sulu

Alai Meh Nuan Dara
Begulai Enggau Ya Nuan Minta Pulai Pan Nadai Gubna
Laban Ku Diatu Udah Enggai Agi Nerima Pengerindu Nuan Baka Suba

Badu Nuan Ngiga Badu Nanya
Badu Nyebut Badu Nuan Ngarap Pengerindu Ari Aku
Pajak Ke Ajak Ulah Nuan Ngelama Tu
Mupuk Dulu Aku Sulu

Siti Sumpah Siti Janji Suba
Ti Kala Aku Kala Beri Udah Lela
Nyerauh Dalam Ati Ngenang Utai Ti Nyadi

Bangat Repuk Pengerindu Nuan Intan
Nyau Patah Ba Dan……

Hu…Hu…

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u