Seagi Seput Di Dada
Mata Enchelak Meda Dunya
Enda Ngelengka Enggau Beduan
Pengerindu Ke Nuan Intan.....

Seagi Matahari Manchar Di Langit
Seagi Nuan Intan Di Tisi
Enda Ku Ngalah
Enda Mudah Ngalah Ketegal Sayau Ke Nuan....

Taja Siang Bebali Petang
Biar Betenggau Ke Kulat Malam
Sanggup Aku Di Bai Nuan Sulu
Ngerembang Petang Tegayam
Hoooo...Ooooooo.…

Sanggup Di Bai Nyemerai
Meraka Tasik China Selatan
Bepegai Jari Aku Enggau Nuan

Seagi Seput Di Dada
Mata Enchelak Meda Dunya
Enda Ngelengka Enggau Beduan
Pengerindu Ke Nuan Intan....

Taja Siang Bebali Petang
Biar Betenggau Ke Kulat Malam
Sanggaup Aku Di Bai Nuan Sulu
Ngerembang Petang Tegayam

Sanggup Di Bai Nyemerai
Meraka Tasik China Selatan
Bepegai Jari Aku Enggau Nuan
Sanggup Di Bai Nyemerai
Meraka Tasik China Selatan
Bepegai Jari Aku Enggau Nuan

Hoooo...Ooooooo.…
Enggau Nuan
Hoooo...Ooooooo.…
Enggau Nuan

 Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u