Pegai Rat Jari Aku Ambai
Mauya Tua Nyemerai
Ngelayang Tasik Besai
Anang Ngelengka Jariku
Beretan Rat Sulu Ba Janji Ti Dipadu

Sekali Ke Ombak Nya Besai
Beretan Rat Sulu
Ba Siti Pengerindu

Enda Sanggup Aku Lenyau
Nuan Ambai Ku Sayau
Nuan Ke Penudi Besulu Enggau Aku
Di Dalam Dunya Tu

Enda Ngira Maya Aku Senang
Tusah Pan Merindang
Penyayau Nuan Tuchi
Ati Enda Bebali Bepegai Ba Janji

Besampi Tua Ngagai Petara
Mujur Begulai Sama
Biar Meh Ribut Kudi Mangka
Pegai Jai Tua Anang Belengka

Enda Sanggup Aku Lenyau
Nuan Ambai Ku Sayau
Nuan Ke Penudi Besulu Enggau Aku
Di Dalam Dunya Tu

Enda Ngira Maya Aku Senang
Tusah Pan Merindang
Penyayau Nuan Tuchi
Ati Enda Bebali Bepegai Ba Janji

Besampi Tua Ngagai Petara
Mujur Begulai Sama
Biar Meh Ribut Kudi Mangka
Pegai Jai Tua Anang Belengka

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u