Tumu pagi burung memenyi
Kesulai nandang bisi reti
Nuan asi semampai ba ati
Disimpan teguh didalam ati

Bisi setaun udah penegrindu
Beserangan ba kandang dada
Besengki jaku tua enda kala
Nuan enda aku lengka sampai ke jemah ila

Diatu ulah betukar ganti
Penyayau udah nemu bebali
Ketegal jaku sebubu ngapa
nuan lalu maie beserara

Anchur luluh ati aku
Ninga jaku nuan sulu
Nama meh penyadi aku
Dilengka ka nuan sengapa alai
Tegal jaku iya tua enda begulai

Ai mata naya sigi enda ulih tikal pulai
Pegi nuan ayam mata badu tua begulai

Diatu ulah betukar ganti
Penyayau udah nemu bebali
Ketegal jaku sebubu ngapa
nuan lalu maie beserara

Anchur luluh ati aku
Ninga jaku nuan sulu
Nama meh penyadi aku
Dilengka ka nuan sengapa alai
Tegal jaku iya tua enda begulai

Ai mata naya sigi enda ulih tikal pulai
Pegi nuan ayam mata badu tua begulai

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u