Balat meh nuan sebana
Nyimak didalam ati
Ngumbai ku bisi nanam bungai kesuli

Aku dimenua orang
Nadai ati dua tiga
Kereja beabis tulang ngiga belanja

Baru ka lima bulan
Nadai ngirum belanja
Nadai nya ngasuh ringat
Enda piga iga
Duit gaji ku simpan
Nya enda ngirum ke nuan
Pemulai aku wai ka meli lipan

Bulan….
Baru ku pulai
Anti….
Aja meh penatai
Anang ngumbai aku tu tesat ba madang bungai
Anang ngumbai aku tu bisi adong belalai

Berani aku besumpah
Nadai meli moto baru
Ke dimenua agi manah
Aku enda amu

Semepat mayuh tekilap
Terebai maya malam
Enda meh aku ka nangkap
Nyau ngira nuan

Bulan….
Baru ku pulai
Anti….
Aja meh penatai
Anang ngumbai aku tu tesat ba madang bungai
Anang ngumbai aku tu bisi adong belalai

Berani aku besumpah
Nadai meli moto baru
Ke dimenua agi manah
Aku enda amu

Semepat mayuh tekilap
Terebai maya malam
Enda meh aku ka nangkap
Nyau ngira nuan

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u