Chukup Pengerindu
Maya Tua Begulai

Ambis Penyanyau
Nadai Bagi Ke Bukai

Nuan Enggau Aku
Lama Udah Besulu

Begulai Tua Ati Sama Sebaka
Nadai Nyimpan Ati Benchi

Enggau Pangan Diri
Sepemanjai Tua Begulai

Nadai Nyimpan Ati Benchi

Enggau Pangan Diri
Sepemanjai Tua Begulai

Sangka Ku Panas
Datai Ke Lemai
Nemunya Ujan Di Tengah Hari

Sangka Ku Tua
Sulu Panjai Begulai
Nemu Semaya Enda Nyadi

Nyangka Dah Nasib
Atur Petara

Tua Semina Bepangan Dara
Aku Enda Pedis Ati

Taja Tua Enda Jadi
Ku Simpan Jadi Ke Mimpi

Aku Enda Pedis Ati

Taja Tua Enda Jadi
Ku Simpan Jadi Ke Mimpi

Oh… Ooo…
Sangka Ku Panas
Datai Ke Lemai
Nemunya Ujan Di Tengah Hari

Sangka Ku Tua
Sulu Panjai Begulai
Nemu Semaya Enda Nyadi

Nyangka Dah Nasib
Atur Petara

Tua Semina Bepangan Dara
Aku Enda Pedis Ati

Taja Tua Enda Jadi
Ku Simpan Jadi Ke Mimpi

Aku Enda Pedis Ati

Taja Tua Enda Jadi
Ku Simpan Jadi Ke Mimpi

Oh… Ooo…

Pengingat Lebuh Maya
Tua Bepangan

Agi Meruan Endang
Seruran Ku Kenang

Siti Tanda Pengerindu Tua
Sulu…..
Biar Tua Aja Nemu

Siti Tanda Pengerindu Tua
Sulu…..
Biar Tua Aja Nemu