Nadai Kala Aku Nyangka
Tua Tau Beserara
Diatu Aku Beraie Selalu
Ngenang Ke Nuan Sulu
Penyanyau Aku Ke Nuan Aja
Pulai Mih Baru Baka Tua Suba
Aku Sunyi Nadai Nuan
Lelengau Ke Nuan Selalu
Aku Ngarap Ke Petara
Tua Begulai Baru

Nadai Kala Tua Belaya
Medis Pangan Diri
Buai Semua Laya Tua Suba
Tua Mula Pengidup Baru
Pengingin Aku Ke Nuan Aja
Pulai Mih Baru Baka Tua Suba
Aku Sunyi Nadai Nuan
Lelengau Ke Nuan Selalu
Aku Ngarap Ke Petara
Tua Begulai Baru

Ba Ditu Aku
Nganti Nuan Sulu
Kemaya Nuan Pulai Baru

Ba Ditu Aku
Nganti Nuan Sulu
Kemaya Nuan Pulai Baru

Aku Sunyi Nadai Nuan
Lelengau Ke Nuan Selalu
Aku Ngarap Ke Petara
Tua Begulai Baru

Aku Sunyi Nadai Nuan
Lelengau Ke Nuan Selalu
Aku Ngarap Ke Petara
Tua Begulai Baru

Ba Ditu Aku Nganti ( Tua Begulai Baru)
Ba Ditu Aku Nganti ( Tua Begulai Baru)
Ba Ditu Aku Nganti ( Tua Begulai Baru)
Ba Ditu Aku Nganti Nuan ( Tua Begulai Baru)