Semampai Bedarah
Telih Didalam
Empai Suman
Litan Ti Lama

Udah Bis Bekau
Telih Ke Baru
Landik Amai
Nuan Oh Sulu….. Ooh

Nuan Belalaika Aku
Nua Bisi Ambai
Ti Bukai
Nya Mih Ngasuh

Pengerindu Tua
Besegi Tiga

Nuan Ngajar Aku
Reti Benchi
Nuan Ngajar Aku
Reti Pengerindu

Nya Alai Aku Benchi
Dalam Rindu
Manah Agi
Tua Beserara

Anang Agi Tua
Nyambungka Pengerindu
Laban Aku Pedis Ati
Ka Nuan

Aku Enggai Dikunsika
Pengerindu
Pengerindu Ti
Besegi Tiga

Nya Alai Aku
Nyurut Ke Diri

Pegi Mih Aku
‘Oh Sulu Ooh
Ngiga Pengkalan
Pengerindu Ti Bukai

Alai Aku Nyangkaika
Pengerindu Ati Aku Ti Udah Asa

Nuan Ngajar Aku
Reti Benchi
Nuan Ngajar Aku
Reti Pengerindu

Nya Alai Aku Benchi
Dalam Rindu

Manah Agi
Tua Beserara
Anang Agi Tua
Nyambungka Pengerindu

Laban Aku Pedis Ati
Ka Nuan

Aku Enggai Dikunsika
Pengerindu
Pengerindu Ti
Besegi Tiga

Nya Alai Aku
Nyurut Ke Diri

Pegi Mih Aku
‘Oh Sulu Ooh
Ngiga Pengkalan
Pengerindu Ti Bukai

Alai Aku Nyangkaika
Pengerindu Ati Aku Ti Udah Asa

Lirik/ Lagu: Samuel Bayang