Tusah Aku Jadi
Enggau Laki Baka Nuan

Pengirup Pengindu
Bejudi Dia Magang

Enti Pulai Ke Rumah
Aku Nyau Nyadi Mangsa

Serta Bala Anak
Takut Ke Nuan Magang

Enti Ku Nemu Suba
Perangai Nuan Bakanya

Ari Mula Dulu enggai
Aku Nerima

Nesal Chukup Ku Nesal
Disabung Jadi Enggau Nuan

Tang Udah Kelanjur
Enda Ulih Batak Pulai

Dijamah Nuan Aku
Diludah Mua Aku

Aku Diau Ngetat Kediri
Ba Mua Pintu

Ditampar Nuan Aku
Disipak Nuan Aku

Enda Ulih Aku Ngelaban
Aku Tu Indu

Bisi Ati Ka Pulai
Ngagai Menua Diri Empu

Tang Enda Kempang Ati
Lama Udah Jadi

Enti Nitih Ke Pengeran
Pemedis Dalam Ati

Udah Lama Aku Ninggal
Ke Ruang Bilik

Laban Kasih Ke Anak
Enggai Ngasuh Merinsa

Ti Enda Pia Udah
Tua Beserara……

Dijamah Nuan Aku
Diludah Mua Aku

Aku Diau Ngetat Kediri
Ba Mua Pintu

Ditampar Nuan Aku
Disipak Nuan Aku

Enda Ulih Aku Ngelaban
Aku Tu Indu

Bisi Ati Ka Pulai
Ngagai Menua Diri Empu

Tang Enda Kempang Ati
Lama Udah Jadi

Enti Nitih Ke Pengeran
Pemedis Dalam Ati

Udah Lama Aku Ninggal
Ke Ruang Bilik

Laban Kasih Ke Anak
Enggai Ngasuh Merinsa

Ti Enda Pia Udah
Tua Beserara……

Lirik/ Lagu: Suring