Barang Maya
Aku Ngesai
Ke Janji Nuan Ambai
Muai Utang Janji Nuan
Ke Agi Telempai
Barang Maya Ku
Ngasuh Nuan Muka
Simpul Kaul Ti Ngasuh
Aku Asa

Aku Udah Enda
Sanggup Majak
Ka Megai
Kaul Pengerindu
Tua Sulu
Ke Udah Retai
Pegi Mih Nuan Ari
Pengidup Ku
Penatai Nuan Mina
Mai Pengelebu

Badu Mih Datai
Ngundang Ku Kitu
Anang Ayan
Nandang Dalam Mimpiku

Naka Pengelantang
Idup Aku Ti Dulu
Sebedau Nuan Datai Ngeregau
Enda Kala Ai Mata
Ku Labuh Naya
Kulu Kili
Ku Senang Ati Belama

Diatu
Aku Dah Mutus Ati
Ngiar Ke Pengerindu
Nuan Ke Tisi
Badu Nuan Ngiruh Diri Agi
Ngaum Atiku Ti Dah Begedi
Nama Nuan Dah Ku Rerak
Dalam Ati Nadai Kaul
Antara Tua Agi

Aku Udah Enda
Sanggup Majak
Ka Megai
Kaul Pengerindu
Tua Sulu
Ke Udah Retai
Pegi Mih Nuan Ari
Pengidup Ku
Penatai Nuan Mina
Mai Pengelebu

Badu Mih Datai
Ngundang Ku Kitu
Anang Ayan
Nandang Dalam Mimpiku

Naka Pengelantang
Idup Aku Ti Dulu
Sebedau Nuan Datai Ngeregau
Enda Kala Ai Mata
Ku Labuh Naya
Kulu Kili
Ku Senang Ati Belama

Diatu
Aku Dah Mutus Ati
Ngiar Ke Pengerindu
Nuan Ke Tisi
Badu Nuan Ngiruh Diri Agi
Ngaum Atiku Ti Dah Begedi
Nama Nuan Dah Ku Rerak
Dalam Ati Nadai Kaul
Antara Tua Agi

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u