Satu Dua
Satu Dua Pilih Siku
Bagi Kami Duai
Enti Aku Buai Mih Iya
Aku Iya
Aku Iya Nuan Pilih
Aku Tauka Iya
Enda Sanggup Aku Di Pedua
Satu Dua Aku Iya
Pilih Siku Antara Kami Duai
Tak Nadai Penuju
Rindu Dibagi Dua
Uji Ga Bekira
Anang Ka Ngambi Dua
Manah Agi Aku Kediri
Enda Sanggup Aku Dikunsi
Satu Dua Aku Iya
Pilih Siku Aku Tauka Iya

Anang Muntang
Muntang Nuan Nya Bujang
Anang Aja Udah Empu Urang
Ti Besulu Enda Chukup Siku
Pengujung Nuan Nesal Diri Empu
Ditu Nuan Madah Rindu
Enti Din Madah Lain
Uji Beri Pemutus Jaku Nuan Sulu

Satu Dua Aku Iya
Pilih Siku Aku Tauka Iya

Anang Muntang
Muntang Nuan Nya Bujang
Anang Aja Udah Empu Urang
Ti Besulu Enda Chukup Siku
Pengujung Nuan Nesal Diri Empu
Ditu Nuan Madah Rindu
Enti Din Madah Lain
Uji Beri Pemutus Jaku Nuan Sulu

Satu Dua Aku Iya
Pilih Siku Aku Tauka Iya


Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u