Enti Labuh Angkat Baru
Seagi Seput bisi Ba Tubuh
Anang Takut Anang Surut
Seagi Jantung Agi Engkebut

Genggam Semengat
Anang Beguai Ngelengka

Bedau Alah
Agi Ngelaban
Bedau Alah
Enda Nyerah
Bedau Alah

Enti Salah Ubah Baru
Seagi Bisi Jalai Pulai
Anang Alah Mati Kutu
Laban Pangan Semampai Ngimbai

Genggam Semengat
Anang Beguai Ngelengka

Bedau Alah
Agi Ngelaban
Bedau Alah
Enda Nyerah
Bedau Alah

Enda Ngira Dini Endur Nuan Diau
Enda Ngira Ni Gaya Penusah
Nuan Tetap Enda Alah
Ketegal Penyaup Iya

Seagi Seput Bisi Ba Tubuh
Aku Enda Takut Aku Enda Surut
Laban Enti Kitai
Berunding Kalah Belama
Kemaya Agi Kitai
Tau Ka Mansang Bersama

Enti Kitai Kalah
Taja Kitai Alah
Ukai Reti Alah Nya
Enggau Kitai Belama
Anang Bala Kitai
Cepat Putus Asa
Laban Agi Idup
Kitai Agi Ngelaban

Aram Bala Kaban
Bala Kitai Magang
Sama Enggau Aku Mai
Diri Mansang Kedepan
Anang Anti Agi
Anang Irau Agi
Laban Hevance Enggau Seventh Tribe

Bedau Alah
Seagi Bisi Seput Ba Tubuh
Agi Ngelaban
Aku Enda Takut Aku Enda Surut
Bedau Alah
Seagi Seput Ba Tubuh
Enda Nyerah
Anang Anti Agi Anang Irau Agi
Laban Hevance Enggau Seventh Tribe