Tenggelam Dalam Cherita
Kisah Antara Tua
Pengerinndu Tua Suba
Begulai Pia Aja

Asai Agi Bisi
Ati Ku Keran Ke Nuan
Tang Nadai Mih Daya
Oh Dara

Taja Ku Jauh Nuan
Pengerindu Ku Meruan
Didalam Atiku Diatu
Semampai Keran Ke Nuan

Asai Agi Bisi
Ati Ku Keran Ke Nuan
Tang Nadai Mih Daya
Oh Sulu

Aku Agi Keran Ke Nuan
Belama - Lama Ya......
Belama - Lama Ya......

Pengerindu Tua Suba
Semampai Dikenang
Taja Iya Sementara
Tang Diatu Tua Udah Nitih Ke Jalai
Ti Udah Diatur Petara
Pengerindu Enggau Nuan Sulu
Semampai Dikenang
Taja Iya Enda Lama

Tang Diatu Aku Udah Nitih Ke Jalai
Ti Udah Diatur Petara
Diatur Petara (Diatur Petara)

Taja Nuan Jauh Ariku
Penyanyau Ku Meruan
Di Dalam Ati Nuan Diatu
Semampai Rindu Ke Nuan

Asai Agi Bisi
Ati Ku Keran Ke Nuan
Tang Nadai Mih Daya
Oh Sulu
Oh Sulu

Aku Agi Keran Ke Nuan
Belama - Lama Ya......
Belama - Lama Ya......

Pengerindu Tua Suba
Semampai Dikenang
Taja Iya Sementara
Tang Diatu Tua Udah Nitih Ke Jalai
Ti Udah Diatur Petara

Pengerindu Enggau Nuan Sulu
Semampai Dikenang
Taja Iya Enda Lama

Tang Diatu Aku Udah Nitih Ke Jalai
Ti Udah Diatur Petara
Diatur Petara (Diatur Petara)
Diatur Petara

Pengerindu Enggau Nuan Sulu
Semampai Dikenang
Taja Iya Enda Lama

Tang Diatu Aku Udah Nitih Ke Jalai
Ti Udah Diatur Petara
Diatur Petara
Diatur Petara