Aku Agi Rindu
Musin- Musin Ti Dulu
Maya Tua Ti Beambai
Madu Ke Pengerindu
Bungai- Bungai Ngerembai
Burung Chapuh Terebai
Baka Ke Sama Ngasai
Pengaga Ati Tua Ambai

Diatu Aku Kediri
Duduk Rerungguk Nganti......
Sulu Ati
Palik Aku Ke Kanan
Asai Ke Meda Nuan
Becherita... Bejenaka.....
Palik Aku Ke Kiba
Asai Ke Duduk Betunga
Tang Maya Ka Megai
Ayas Nuan Pan Nadai

Aku... Meruan Nganti Ditu
Ba Palan Tua Suba
Selalu Betemu
Agi Mengkang Bedau Manah
Bekau Jari Nuan......
I Love You......
Ditulis Ba Atas Batu
Aku Agi Baka Suba
Pengerindu Ba Ati
Enda Kala Berubah
Makin Hari... Semakin Betambah

Langit Pan Kelabu
Ujan Mesi- Mesi
Baka Ke Nemu Penusah Ba Ati
Alai Mih Nuan Ambai
Pegi Mih Nuan Sulu
Ngiga Urang Bukai......
Enti Nuan Enda Beguna Aku


Aku... Meruan Nganti Ditu
Ba Palan Tua Suba
Selalu Betemu
Agi Mengkang Bedau Manah
Bekau Jari Nuan......
I Love You......
Ditulis Ba Atas Batu
Aku Agi Baka Suba
Pengerindu Ba Ati
Enda Kala Berubah
Makin Hari... Semakin Betambah

Langit Pan Kelabu
Ujan Mesi- Mesi
Baka Ke Nemu Penusah Ba Ati
Alai Mih Nuan Ambai
Pegi Mih Nuan Sulu
Ngiga Urang Bukai......
Enti Nuan Enda Beguna Aku