Mina Siti Nama
Endang Ari Dulu
Agi Dikenang Disebut Berari
Nyentuk Ke Saritu
Endanng Tetap Ngereman
Di Dalam Atiku

Taja Nuan Mina
Tinggal Kenang Aja
Tang Aku Tetap Ngarap Selalu
Tua Agi Ulih Betemu
Nyambung Pengerindu Tua
Ti Jelungan Dulu

Nyau Pengujung Hari
Api Pengerinduku
Ngagai Nuan Nyau Makin Mau
Majak Nyadi
Ku Ngarap Ke Nuan
Ngampun Ke Ku Sulu
Nerima Aku Pulai Baru Ngagai Nuan

Ku Sulu Bejanji
Endang Sigi Badu
Ngeruga Atui Nuan Sulu Atiku
Aku Dah Berubah
Pechaya Mih Sulu
Semina Nuan Siku Diatiku
Ambai Dikerindu
Enda Sanggup Aku Lenyau
Nuan Kedua Kali

Nyau Pengujung Hari
Api Pengerinduku
Ngagai Nuan Nyau Makin Mau
Majak Nyadi
Ku Ngarap Ke Nuan
Ngampun Ke Ku Sulu
Nerima Aku Pulai Baru Ngagai Nuan

Ku Sulu Bejanji
Endang Sigi Badu
Ngeruga Atui Nuan Sulu Atiku
Aku Dah Berubah
Pechaya Mih Sulu
Semina Nuan Siku Diatiku
Ambai Dikerindu
Enda Sanggup Aku Lenyau
Nuan Kedua Kali

Taja Nuan Mina
Tinggal Kenang Aja
Tang Aku Tetap Ngarap Selalu
Tua Agi Ulih Betemu
Nyambung Pengerindu Tua
Ti Jelungan Dulu