Tekenyit Asai Ku Nyau
Ka Terlentang
Meda Rambang
Tembawai Lama Sekula Suba

Suba Lain Diatu Lain
Bertambah Bajik
Nyau Baka Kumang
Nyau Nemu Nganta
Bepisin Manding
Ngasuh Ku Terkuing

Agi Ke Enda Nuan Ingat
Ke Aku Dara
Bujang Manchal
Bujang Kedal
Sulu Nuan Suba....
Selalu Dating
Lari Ke Chigu Tua Belalai
Belakang Asrama
Nyau Abis Basah Ngelaban Ujan
Betaban Suba......

Suba Tua Beserara
Ukai Dipinta Ukai Dideka
Apai Indai Nuan
Enggai Meda
Tua Agi Sekula
Empa Pengeran
Aku Ke Nuan
Sampai Ngasuh Indai Ku Nanya
Tang Apai Indai Nuan Dara
Enggai Nerima

Aku Lalu Badu Sekula
Belelang Jauh Ke Menua China
Ngiga Puku Ngulih Ke Reta
Ngiga Pengaya
Apai Indai Nuan Enggai Nerima
Laban Tua Jauh Bebeda
Nuan Pemesi Aku Nadai
Enda Se... Empa.....

Pengerindu Putus
Aram Tua  Nyambung Baru
Ngambi Ke Tua
Ulih Begulai Baka Ke Dulu
Nyema Nuan Meruan Dara
Bedau Bisi Pesaka Nyawa
Ku Dah Kaya Enda Patut
Bala Nuan Enggai Nerima


Suba Tua Beserara
Ukai Dipinta Ukai Dideka
Apai Indai Nuan
Enggai Meda
Tua Agi Sekula
Empa Pengeran
Aku Ke Nuan
Sampai Ngasuh Indai Ku Nanya
Tang Apai Indai Nuan Dara
Enggai Nerima

Aku Lalu Badu Sekula
Belelang Jauh Ke Menua China
Ngiga Puku Ngulih Ke Reta
Ngiga Pengaya
Apai Indai Nuan Enggai Nerima
Laban Tua Jauh Bebeda
Nuan Pemesi Aku Nadai
Enda Se... Empa.....

Pengerindu Putus
Aram Tua  Nyambung Baru
Ngambi Ke Tua
Ulih Begulai Baka Ke Dulu
Nyema Nuan Meruan Dara
Bedau Bisi Pesaka Nyawa
Ku Dah Kaya Enda Patut
Bala Nuan Enggai Nerima