Kada Ka Nuan Ingat Ke Janji Tua
Kada Ka Nuan Nemu Aku Rindu
Aku Ti Ditu Semampai Nganti Nuan
Sempama Punggu Rindu Ke Bulan
Nadai Ku Nyangka Nuan Nyau Pegi
Tinggal Meh Aku Kediri

Aku Sulu Sigi Meruan
Ingat Ke Nuan Belama
Aku Sulu Chukup Enda Betah
Sekumbang Lama Tua Enda Betemu
Enda Sanggup Aku Sulu
Tua Betakah Beribu Batu

Kada Ka Nuan Ingat Ke Janji Tua
Kada Ka Nuan Nemu Aku Rindu
Aku Ti Ditu Semampai Nganti Nuan
Sempama Punggu Rindu Ke Bulan
Nadai Ku Nyangka Nuan Nyau Pegi
Tinggal Meh Aku Kediri

Aku Sulu Sigi Meruan
Ingat Ke Nuan Belama
Aku Sulu Chukup Enda Betah
Sekumbang Lama Tua Enda Betemu
Enda Sanggup Aku Sulu
Tua Betakah Beribu Batu

Aku Sulu Sigi Meruan
Ingat Ke Nuan Belama
Aku Sulu Chukup Rindu
Sekumbang Lama Tua Enda Betemu
Lelengau Ke Nuan Sulu
Aku Enggai Tua Bejauh Baru

Aku Sulu Sigi Meruan
Ingat Ke Nuan Belama
Aku Sulu Chukup Enda Betah
Sekumbang Lama Tua Enda Betemu
Enda Sanggup Aku Sulu
Tua Betakah Beribu Batu

Aku Sulu Sigi Meruan
Ingat Ke Nuan Belama
Aku Sulu Chukup Rindu
Sekumbang Lama Tua Enda Betemu
Lelengau Ke Nuan Sulu
Aku Enggai Tua Bejauh Baru

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u