Bekeberai Ai Mata Aku Labuh
Lebuh Ninga Sebana Nuan Dara
Nuan Madah Diri Enggai Jauh
Madah Kediri Seruran Merinsa

Tang Nama daya Aku Ditisi Nuan Ambai
Dibanding Enggau Sulu Aku Nadai Pemandai
Bakani Cara Tua Deka Sejalai
Apai Enggau Indai Nagang Tua Begulai

Beraie....
Maie Ati Diri
Sumpah Enggau Janji Aku Simpan Dalam Ati
Enda Sanggup Agi Aku Nerima
Jaku Jaie Bala Sida
Sampai Mati Emda Nerima
Aku Nyadi Menantu Sida Ya
Tusah Amai Tua Dara Ka Begulai
Laban Pengerindu Udah Tepanggai

Beraie....
Maie Ati Diri
Sumpah Enggau Janji Aku Simpan Dalam Ati
Enda Sanggup Agi Aku Nerima
Jaku Jaie Bala Sida
Sampai Mati Emda Nerima
Aku Nyadi Menantu Sida Ya
Tusah Amai Tua Dara Ka Begulai
Laban Pengerindu Udah Tepanggai


Tang Nama daya Aku Ditisi Nuan Ambai
Dibanding Enggau Sulu Aku Nadai Pemandai
Bakani Cara Tua Deka Sejalai
Apai Enggau Indai Nagang Tua Begulai



Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u