Kala Ke Nuan Mikir Sulu
Bakani Penyinu Atiku
Enti Lebuh Maya Ku Kediri
Nadai Nuan Ngimbai Ditisi
Enda Berasai Ai Mata Aku
Labuh Nerutu Naya
Tanda Lelengau Ku Ke Nuan
Sulu Ayam Mata

Aku Chukup Sayau Ke Nuan
Ari Terubah Tua Bepangan
Nuan Ke Seput Ku Belama
Lebih Berega Ari Intan
Sekumbang Tua Ti Bepangan
Ati Aku Semampai Rindang
Datai Ke Jemah Ila
Sigi Enggai Beserara

Ukai Muntang Sulu
Tua Ka Begulai Dulu
Mayuh Macham Likuh
Penguji Ti Datai Nuntung
Siti Pinta Aku
Badu Tua Belaya Sulu
Atas Nama Pengerindu
Nuan Enggau Aku


Enti Nyema Bisi Salah
Jaku Ku Seleka Dua
Sereta Ulah Ku Ngelamatu
Medis Ati Nuan Sulu
Ampun Penyalah Aku

Ukai Muntang Sulu
Tua Ka Begulai Dulu
Mayuh Macham Likuh 
Penguji Ti Datai Nuntung
Siti Pinta Aku
Badu Tua Belaya Sulu
Atas Nama Pengerindu 
Nuan Enggau Aku

Enti Nyema Bisi Salah
Jaku Ku Seleka Dua
Sereta Ulah Ku Ngelamatu
Medis Ati Nuan Sulu
Ampun Penyalah Aku

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u