Mayuh Macam Ulah Nuan
Maya Tua Bepangan
Mimit Nadai Aku Nyangka 
Nuan Mai Beserara.......

Suba Nuan Bejanji
Deka Idup Sekunsi
Diatu Semua Tinggal Janji
Pengerindu Tua
Udah Nadai Agi......

Sayau Pengerindu Tua 
Enda Datai ba Penyangkai
Nuan Dulu Pegi
Enda Pulai Agi
Kempang Ati Nuan 
Ngaga Aku Bakatu

Nadai Guna Agi Ku  Ingat Ka Nuan Sulu.....
Nuan Udah Bisi  Ambai Ti Baru......
Dini Ku Ulih Mai Nuan Pulai Baru

Nadai Nuan Ditisiku....
Nadai Nuan Di Ati Ku.....
Enda Aku Ibuh....

Sayau Pengerindu Tua 
Enda Datai ba Penyangkai
Nuan Dulu Pegi
Enda Pulai Agi
Kempang Ati Nuan 
Ngaga Aku Bakatu

Nadai Guna Agi Ku  Ingat Ka Nuan Sulu.....
Nuan Udah Bisi  Ambai Ti Baru......
Dini Ku Ulih Mai Nuan Pulai Baru

Sayau Pengerindu Tua 
Enda Datai ba Penyangkai
Nuan Dulu Pegi
Enda Pulai Agi
Kempang Ati Nuan 
Ngaga Aku Bakatu

Nadai Guna Agi Ku  Ingat Ka Nuan Sulu.....
Nuan Udah Bisi  Ambai Ti Baru......
Dini Ku Ulih Mai Nuan Pulai Baru

Nadai Nuan Ditisiku....
Nadai Nuan Di Ati Ku.....
Enda Aku Ibuh....


Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u