Jalai Alun Sunyi Malam Tu
Tunjuk Ka Mih Aku Bulan Bintang
Nadai Sapa Nada Mensia
Enda Baka Malam Empai Lama

Malam Kemari Ujan Memesi
Saritu Hari Tua Diapdu
Enda Kala Aku..... Asai Tu......
Asai Baru Ada Di Dunia.....
Asai Tua Aja Empu Dunya

Bai Aku Lenyau Ari Menua Petara
Enggai Aku Betemu Ditimbal Beserara
Enda Sanggup Aku Beputih Mata......
Taja Merinsa...... Taja Pedis Asai Iya

Taja Ati Merinsa Labuh Ai Mata
Cherita Tua Aku Sada
Abi Pengingat Tua Dulu
Kenang Aku Dalam Lagu Tu

Ke Tanda Tua Setangkai
Ke Tanda Tua Segulai
Ke Tanda Tua Beambai
Enggai Aku Betemu Ditimbal Beserara

Bai Aku Lenyau Ari Menua Petara
Enggai Aku Betemu Ditimbal Beserara
Enda Sanggup Aku Beputih Mata......
Taja Merinsa...... Taja Pedis Asai Iya

Taja Ati Merinsa Labuh Ai Mata
Cherita Tua Aku Sada
Abi Pengingat Tua Dulu
Kenang Aku Dalam Lagu Tu

Ke Tanda Tua Setangkai
Ke Tanda Tua Segulai
Ke Tanda Tua Beambai
Enggai Aku Betemu Ditimbal Beserara

Find us on facebook @ https://www.facebook.com/LekaLagu2u